אפגניסטן היום - אפגניסטן תושבי לשקר גאה התבקשו להתפנות תוך קרב הטליבאן / הטליבאן מתקרב לכאבול הבירה, מאות אלפים נמלטו מבתיהם ארהב נסוגה מהמדינה אחרי 20 שנים וכעת לא מתערבת בלוחמה | עדויות קשות על מעשי זוועה בשטחים שכבש הטליבאן | באירופה חוששים מגל פליטים חדש

אפגניסטן היום - אפ×'ניסטן תוש×'×™ לשקר ×'א×" ×"ת×'קשו ל×"תפנות תוך קר×' ×"טלי×'אן / הטליבאן מתקרב לכאבול הבירה, מאות אלפים נמלטו מבתיהם ארהב נסוגה מהמדינה אחרי 20 שנים וכעת לא מתערבת בלוחמה | עדויות קשות על מעשי זוועה בשטחים שכבש הטליבאן | באירופה חוששים מגל פליטים חדש. הנשיא לשעבר טען כי הממשל אפשר לארגון הטרור לכבוש את המדינה. כל החדשות על אפגניסטן מה אנחנו יודעים על אפגניסטן עד כמה פופולרי חיפוש : כוחות הביטחון האפגניים כן נמתח דק ומאבד שטח, כאשר המורדים שולטים בחלקים נרחבים של המדינה. But the countryside remained more traditional. מבזקי חדשות היום ועדכונים בזמן אמת במרחק לחיצה

פקידים אמריקאים ממהרים להתכונן להשתלטות הטליבאן. אפגניסטן נופלת בידי הטאליבן אמש החלה ההתקפה על הבירה קאבול כשהטאליבן מפציץ בכבדות את פאתי העיר. הטליבאן גואה ברחבי אפגניסטן, משתלט ערי מפתח.כוחות הביטחון האפגניים כן נמתח דק ומאבד שטח.לאלפי אפגנים יש לקח נשק והצטרף למיליציות להכות את לוחמי הטליבאן.לקח נשק והצטרף למיליציות להכות שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. Il «אפגניסטן נופלת בידי הטאליבן ערוץ 7 , 15/08/2021 10:43 אמש החלה ההתקפה על הבירה קאבול » inn.co.il hebrew world news data 170 countries

מסמכי אפ×'ניסטן ×
מסמכי אפ×'ניסטן ×"ממשל ×"אמריקאי ×"ונ×" את ×"צי×'ור ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
עמוד זה קיים בשפה האנגלית בלבד. גאני עומד בראשות המדינה מאז 2014, ולאחר הגעת לוחמי. הבוקר (ראשון) הגיעו כוחות הטליבאן לפאתי קאבול בירת אפגניסטן והחלו להיכנס לעיר מכל צדדיה. כוחות של צבא אפגניסטן מסרו נשק ורכבים לפוליטיקאי מקורב לטליבאן מקור המתגורר בבירה קאבול אומר ל'דבר' שחיילים שנמלטו משדה הקרב הגיעו לביתו של עבדאללה עבדאללה, שהיה אחראי על המשא ומתן בין הארגון לממשלה האפגנית | הנשיא. יום חמישי 15 יולי 2021. פוליטיקאים אחרים כינו גם את הנשיא המכהן, כאשר מקאול אמר שיהיה. דיווחים ישירים בווידאו ובטקסט על כל האירועים בארץ ובעולם. לוחמי טליבאן השתלטו היום (רביעי) על עיר נוספת בצפון אפגניסטן, בירת הפרובינציה השמינית הנופלת לידיהם בתוך שישה ימים בלבד, בעוד שהכוחות הזרים בהובלת ארצות הברית משלימים את נסיגתם לקראת סוף החודש.

הטליבאן מתקרב לכאבול הבירה, מאות אלפים נמלטו מבתיהם ארהב נסוגה מהמדינה אחרי 20 שנים וכעת לא מתערבת בלוחמה | עדויות קשות על מעשי זוועה בשטחים שכבש הטליבאן | באירופה חוששים מגל פליטים חדש

אפגניסטן בישראל 1,000+ (חיפושים) מָקוֹר תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס סופה של אימפריה זו בא בשנת 224 לספירה, כאשר מלכה האחרון הובס על ידי אחד מן הווסאלים שלו, ועל שטח פרס הוקמה. But the countryside remained more traditional. פוליטיקאים אחרים כינו גם את הנשיא המכהן, כאשר מקאול אמר שיהיה. שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. מדויק ומפורט תחזית מזג האוויר אפגניסטן. כוחות של צבא אפגניסטן מסרו נשק ורכבים לפוליטיקאי מקורב לטליבאן מקור המתגורר בבירה קאבול אומר ל'דבר' שחיילים שנמלטו משדה הקרב הגיעו לביתו של עבדאללה עבדאללה, שהיה אחראי על המשא ומתן בין הארגון לממשלה האפגנית | הנשיא. לוחמי טליבאן השתלטו היום (רביעי) על עיר נוספת בצפון אפגניסטן, בירת הפרובינציה השמינית הנופלת לידיהם בתוך שישה ימים בלבד, בעוד שהכוחות הזרים בהובלת ארצות הברית משלימים את נסיגתם לקראת סוף החודש. בן 30 מהדרום נעצר בחשד להחזקת שני טרקטורים חקלאיים גנובים אלון חכמון. כל החדשות על אפגניסטן מה אנחנו יודעים על אפגניסטן עד כמה פופולרי חיפוש : דיווחים ישירים בווידאו ובטקסט על כל האירועים בארץ ובעולם. מבזקי חדשות היום ועדכונים בזמן אמת במרחק לחיצה התקשורת במדינה מדווחת כי הנשיא אשרף גאני נמלט היום (ראשון) מאפגניסטן.

גאני עומד בראשות המדינה מאז 2014, ולאחר הגעת לוחמי. ביידן צריך להתפטר בבושת פנים. הטליבאן גואה ברחבי אפגניסטן, משתלט ערי מפתח וסוגר את עיר הבירה קאבול. עמוד זה קיים בשפה האנגלית בלבד. בנוסף נמסר כי הוא מאיים על 11 מחוזות נוספים וכן הולך ומתקרב לעיר הבירה קאבול.

אפ×'ניסטן ×
אפ×'ניסטן ×"אש×" ×"×—×"ש×" אפ×'ניסטן מסע אחר from www.masa.co.il
מומחים מעריכים כי לא ירחק היום והטאליבן יחזור לשלוט במדינה דיווחים ישירים בווידאו ובטקסט על כל האירועים בארץ ובעולם. הנשיא לשעבר טען כי הממשל אפשר לארגון הטרור לכבוש את המדינה. הטליבאן גואה ברחבי אפגניסטן, משתלט ערי מפתח.כוחות הביטחון האפגניים כן נמתח דק ומאבד שטח.לאלפי אפגנים יש לקח נשק והצטרף למיליציות להכות את לוחמי הטליבאן.לקח נשק והצטרף למיליציות להכות לפחות שלוש רקטות נחתו היום (שלישי) סמוך לארמון הנשיאות בקאבול, בעת התפילה החגיגית לרגל חג הקורבן אותו מציינים היום המוסלמים, וזמן קצר לפני שנשיא אפגניסטן אשרף גאני היה אמור לשאת נאום. טאליבן כבשה מעל 19 מחוזות (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. הטליבאן גואה ברחבי אפגניסטן, משתלט ערי מפתח וסוגר את עיר הבירה קאבול. מזג האוויר אפגניסטן עבור היום, מחר בשבוע.

התקשורת במדינה מדווחת כי הנשיא אשרף גאני נמלט היום (ראשון) מאפגניסטן.

הארגון האסלאמי הקיצוני כבש את ג'לאלאבאד, העיר החמישית בגודלה באפגניסטן, ללא קרב, לאפשר לטליבאן להשתלט על העיר הייתה הדרך היחידה למנוע אובדן. ביידן צריך להתפטר בבושת פנים. אפגניסטן נופלת בידי הטאליבן אמש החלה ההתקפה על הבירה קאבול כשהטאליבן מפציץ בכבדות את פאתי העיר. היא שלטה על חלק משטחיה של אפגניסטן של היום, ועל חלקים נרחבים אחרים מאסיה והמזרח התיכון. גאני עומד בראשות המדינה מאז 2014, ולאחר הגעת לוחמי. לוחמי טליבאן השתלטו היום (רביעי) על עיר נוספת בצפון אפגניסטן, בירת הפרובינציה השמינית הנופלת לידיהם בתוך שישה ימים בלבד, בעוד שהכוחות הזרים בהובלת ארצות הברית משלימים את נסיגתם לקראת סוף החודש. פקידים אמריקאים ממהרים להתכונן להשתלטות הטליבאן. הבוקר (ראשון) הגיעו כוחות הטליבאן לפאתי קאבול בירת אפגניסטן והחלו להיכנס לעיר מכל צדדיה. אמצעי התקשורת היחיד שהיה אז בין ערי אפגניסטן או בין אפגניסטן לשאר העולם היה נעשה בתקשורת לווינית. הנשיא לשעבר טען כי הממשל אפשר לארגון הטרור לכבוש את המדינה. שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול. מבזקי חדשות היום ועדכונים בזמן אמת במרחק לחיצה טראמפ על השתלטות הטליבאן על אפגניסטן:

המתקפה הגדולה של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשכת מאז חודש מאי, אז החל חלקה העיקרי של נסיגת חיילי ארהב ונאטו. Il «אפגניסטן נופלת בידי הטאליבן ערוץ 7 , 15/08/2021 10:43 אמש החלה ההתקפה על הבירה קאבול » inn.co.il hebrew world news data 170 countries מזג האוויר אפגניסטן עבור היום, מחר בשבוע. הבוקר (ראשון) הגיעו כוחות הטליבאן לפאתי קאבול בירת אפגניסטן והחלו להיכנס לעיר מכל צדדיה. שלשה שבועות אחרי שכוחות צבא ארהב סיימו את נסיגתם מאפגניסטן, ארגון הטרור האיסלמי 'טאליבן', כבש מחוז נוסף בסמוך לבירה קאבול.

2
2 from
צפינו שהנסיגה האמריקנית תתרחש בשלב מסוים ולמלחמה באפגניסטן אכן אין פתרון צבאי, אולם אנחנו ואזרחי אפגניסטן הערכנו שארהב תעזוב לאחר חתימה על הסכם עם הטליבאן, מספר בראיון מיוחד לישראל היום. מומחים מעריכים כי לא ירחק היום והטאליבן יחזור לשלוט במדינה התקשורת במדינה מדווחת כי הנשיא אשרף גאני נמלט היום (ראשון) מאפגניסטן. הבוקר (ראשון) הגיעו כוחות הטליבאן לפאתי קאבול בירת אפגניסטן והחלו להיכנס לעיר מכל צדדיה. יום חמישי 15 יולי 2021. אפגניסטן בישראל 1,000+ (חיפושים) מָקוֹר תאור הנושא על ידי ויקיפדיהכותרות וחדשות על ידי חדשות גוגלגרף טרנדים על ידי גוגל טרנדס עמוד זה קיים בשפה האנגלית בלבד. אלפי תושבים הגיעו לשדה התעופה בקאבול, כוחות אמריקאים ביצעו ירי באוויר סוכנויות הידיעות.

בן 30 מהדרום נעצר בחשד להחזקת שני טרקטורים חקלאיים גנובים אלון חכמון.

המתקפה הגדולה של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשכת מאז חודש מאי, אז החל חלקה העיקרי של נסיגת חיילי ארהב ונאטו. דיווחים ישירים בווידאו ובטקסט על כל האירועים בארץ ובעולם. סופה של אימפריה זו בא בשנת 224 לספירה, כאשר מלכה האחרון הובס על ידי אחד מן הווסאלים שלו, ועל שטח פרס הוקמה. כוחות של צבא אפגניסטן מסרו נשק ורכבים לפוליטיקאי מקורב לטליבאן מקור המתגורר בבירה קאבול אומר ל'דבר' שחיילים שנמלטו משדה הקרב הגיעו לביתו של עבדאללה עבדאללה, שהיה אחראי על המשא ומתן בין הארגון לממשלה האפגנית | הנשיא. כל הזכויות שמורות לישראל היום. בנוסף נמסר כי הוא מאיים על 11 מחוזות נוספים וכן הולך ומתקרב לעיר הבירה קאבול. צפינו שהנסיגה האמריקנית תתרחש בשלב מסוים ולמלחמה באפגניסטן אכן אין פתרון צבאי, אולם אנחנו ואזרחי אפגניסטן הערכנו שארהב תעזוב לאחר חתימה על הסכם עם הטליבאן, מספר בראיון מיוחד לישראל היום. אפגניסטן נופלת בידי הטאליבן אמש החלה ההתקפה על הבירה קאבול כשהטאליבן מפציץ בכבדות את פאתי העיר. הארגון האסלאמי הקיצוני כבש את ג'לאלאבאד, העיר החמישית בגודלה באפגניסטן, ללא קרב, לאפשר לטליבאן להשתלט על העיר הייתה הדרך היחידה למנוע אובדן. פקידים אמריקאים ממהרים להתכונן להשתלטות הטליבאן. מדויק ומפורט תחזית מזג האוויר אפגניסטן. אלפי תושבים הגיעו לשדה התעופה בקאבול, כוחות אמריקאים ביצעו ירי באוויר סוכנויות הידיעות. לוחמי טליבאן השתלטו היום (רביעי) על עיר נוספת בצפון אפגניסטן, בירת הפרובינציה השמינית הנופלת לידיהם בתוך שישה ימים בלבד, בעוד שהכוחות הזרים בהובלת ארצות הברית משלימים את נסיגתם לקראת סוף החודש.

עמוד זה קיים בשפה האנגלית בלבד אפגניסטן. פקידים אמריקאים ממהרים להתכונן להשתלטות הטליבאן.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama